نمونه محصول سایت

فرم دهنده بینی بیوتیفول نوز

فرم دهنده بینی بیوتیفول نوز
  • 99,000 تومان

سرم سیلیکونی آلورا موپک

سرم سیلیکونی آلورا موپک
  • 49,000 تومان

گیرنده دیجیتال تلویزیون ست تاپ باکس ایکس ویژن مدل: X.Vision XDVB-210

گیرنده دیجیتال تلویزیون ست تاپ باکس ایکس ویژن مدل: X.Vision XDVB-210
  • 118,000 تومان

مداد تراش آرایشی آلمانی SAFON

مداد تراش آرایشی آلمانی SAFON
  • موجود نيست
  • 14,000 تومان

بندانداز برقی Philips

بندانداز برقی Philips
  • 46,000 تومان

کرم گونه گذار و روشن کننده مروارید فلئور FLEURE

کرم گونه گذار و روشن کننده مروارید فلئور FLEURE
  • 58,000 تومان

خرید گردنبند چشم و نظر

خرید گردنبند چشم و نظر
  • موجود نيست
  • 12,000 تومان

ماشین شارژی کی کی - هامر

ماشین شارژی کی کی - هامر
  • 1,080,000 تومان

ماشین شارژی کی کی - مرسدس بنز SLC دونفره

ماشین شارژی کی کی  - مرسدس بنز SLC   دونفره
  • 1,210,000 تومان

من او

من او
  • 30,000 تومان

خطکش سه کاره گلدن براو

خطکش سه کاره گلدن براو
  • 35,000 تومان

استند لوازم آرایش 3 کشو

استند لوازم آرایش 3 کشو
  • 58,000 تومان
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش
بازاریابی حضوری در شهر شهرکرد

بازاریابی حضوری در شهر شهرکرد

كد محصول : 0011
قيمت : 5,000 تومان
0
از 0 نظر

با حضور بازاریاب شرکت



معرفی مختصری از بازاریابی حضوری جهت آشنایی شما دوست عزیز و فروشنده و صاحب کالا :
بازاریابی حضوری یک نوع بازاریابی مستقیم است که بیشتر به منظور معرفی یک محصول و یا موارد وابسته به آنها، توسط یک فرد انسانی با هدف جلب سفارش و یا معرفی، صورت می پذیرد.
 حرفۀ بازاریابی حضوری یکی از زیربخشهای ترویج فروش (Promotion) تلقی می شود و بیشتر در خصوص محصولات که نیاز به توزیع مویرگی و جلب سفارشات پرحجم دارند و معرفی برند به کار گرفته می شود. بنابراین تمامی کسانی که محصول و خدماتی را ارائه می کند، همیشه نیاز به عمل بازاریابی حضوری خواهند داشت.
 امروزه در بسیاری از شرکتها به علت رواج ابزارهای ارتباطی سریع و آسان، حرفۀ بازاریابی حضوری کاربرد بسیار اندکی دارد ولیکن در ایران ما بنا به دلایل متعدد، حرفۀ بازاریابی حضوری همچنان جزو مشاغل پر کاربرد و موثرترین و بهترین روش است.
بازاریابی حضوری، حرفه ای است که می تواند شروع خوب و مطمعنی برای گام نهادن به دنیای رقبا تلقی شود. در حرفۀ بازاریابی حضوری بیشتر از افرادی استفاده می شود که انرژی، قدرت انتقالی، قدرت ایجاد اعتماد، بیان مناسب و از سخت کوشی بالا برخوردار باشند. (( که این خود از خصوصیات تیم بازاریابی شرکت ماست))
براساس آنچه که گفته شد، بازاریابی حضوری دو هدف کلی را تعقیب می کند:
1. معرفی 
2. جلب سفارش  
یک کارشناس فروش  در واقع یک کاتالوگ انسانی است. او یک معرف هوشمند و صاحب توانایی است. او کسی است که می داند چه چیزی را به چه کسانی بگوید تا بتواند در امر فروش محصول  سازمان خود، نقش خود را ایفا کند.
 در مورد بازاریابی حضوری و توضیح کلی این خدمت و معرفی آن به صورت جداگانه و مفصل ما مقاله ای را آماده کرده ایم که  در سایت موجود میباشد
خصوصیت اصلی کارشناسان فروش ما :
کارشناسان فروش خلاق ما از قدرت فعالیت فکری و جسمی بیشتری برخوردارند، مطلع ترند و همیشه راههایی را می یابند تا قدرت کاری خود را فراتر از چارچوبهای تعیین شده توسط شرکت، به انجام برسانند و نتایج بیشتر و بهتری از سطح معمولی عاید خود کنند. این نوع بازاریابی حضوری، بازاریابی های حضوری خلاق و ساختار شکن هستند.
و اما بازاریابی حضوری در شهرکرد :
توضیح روش بازاریابی حضوری در شهر شهرکرد :
بازاریاب های آموزش دیده ما ، بعد از نیاز سنجی به اصنافی که مد نظر شماست مراجعه کرده و با هر واحد صنفی به صورت مفصل در مورد محصول و خدمت شما بحث و گفتگو میکنند تا خدمت شما برای آنها کاملاً شناخته شود.
این مورد میتواند دو جنبه داشته باشد :
1- فقط صرف معرفی محصول و کالای شما در سطح شهری و حتی کشوری
2- فقط به منظور فروش
اگر صاحب کارخانه ای هستید و یا اداره کننده و مدیر صنف بزرگی هستید مؤکداً، انتخاب مورد اول را به شما توصیه میکنم.
که احتمالا دلیلش را خودتان بهتر میدانید.
وقتی زمزمه های یک محصول کم کم شروع میشود ولی خبری از فروش نیست ، پس از مدتی همه در مورد آن محصول کنجکاو میشوند و در اینجاست که محصول شما وارد بازار شده و حتی در مواردی پیش آمده است که کارخانه حتی با بالا بردن شیفت های کاری باز هم محصول کم آورده است ! ((برندسازی))
و اما مورد دوم برای کسانیست که بیشتر در اصناف کوچک در حال خدمات رسانی و فروش هستند و نیاز به فروش لحظه ای دارند.
ما برای هر دو صنف کارشناسان بازاریابی مجزا و آموزش دیده ای فراهم نموده ایم که به دو دسته تقسیم شده اند که تعدادی از آنها در دسته اول فعالیت دارند و تعدادی هم در دسته دوم جهت فروش فعالیت دارند.
آنچه که در این فعالیت باید مد نظر قرار گیرد مراجعه به صورت دفعات مکرر و در دوره های زمانی هفته ای حد اقل دو سری باید باشد تا پاسخ مناسب و نتیجه مثبت حاصل شود.
سفارش و نرخ هر مراجعه به همراه مدلهای مختلف بازاریابی:
بازاریاب ما برای هر گفتگو و بازاریابی برای محصول شما ، مبلغ 000/4 تومان دریافت میکند .
ما لیست اصناف شهر شهرکرد را در فهرستی سری داریم . لذا جهت پخش در مناطق حساس ، آماده همکاری هستیم. البته دخل و تصرف توسط شخص سفارش دهنده امکان پذیر میباشد.
لطفا در هنگام سفارش برای بازاریابی حضوری در شهرکرد ، تعداد بازاریابی ، نوع محصول خود ، و بازه زمانی و دفعات تکرار هر سفارش را در قسمت توضیحات ، ثبت بفرمایید.
نرخ مراجعات با تکرار:
هر ویزیت تکراری از صنف قبلی یک دوم قیمت یعنی 000/2 تومان میباشد.
نرخ ویزیت های همراه با کاتالوگ بروشور :
کاتالوگ بروشورهای خود را به آدرس دفتر ما ارسال میفرمایید ، سپس بازاریاب با کاتالوگ شما و به زیبایی و سادگی و نتیجه گیری بیشتر به بازاریابی برای شما خواهد پرداخت.
هزینه این نوع بازاریابی به ازای هر ویزیت برای کارشناس ما 000/5 تومان خواهد بود که البته برای هر ویزیت تکراری بدون کاتالوگ ، همان 000/2 تومان محاسبه خواهد گردید.
همینطور جهت هماهنگی بیشتر با ما - میتوانید با شماره دفتر تماس بگیرید
03833336754
09140831190  و 09385171272
نتیجه گیری شما :
برای معرفی محصول برای اصناف بزرگ و کارخانه داران بزرگ که مشخص هست هدف فقط جنبه شناسایی محصول را داشته که پس از مدتی با سیل عظیم فروش در آینده ای بلند مدت مواجه خواهد بود. ((برند سازی))
 
اما برای فروش لحظه ای :
اصولا کسی که خریدار است ، مسلماً شخصی می باشد که  باید پول پرداخت کند و در اینجا وظیفه ما فقط قانع کردن اوست.
شناسایی اخلاق رفتاری و نیاز سنجی طرف مقابل و نحوه برخورد با انواع رفتارها ، وظیفه ماست.
ما این را میتوانیم به شما قاطعانه بگوییم که ما از تمام ظرفیت و توانایی که یک بازاریاب حرفه ای دارد ، برای معرفی محصول و خدمات شما, استفاده خواهیم کرد.
و حتی از ویژگی های شخصیتی و روانشناختی افراد نیز در این روش استفاده میشود.
توجه داشته باشید که ممکن است همیشه برای بار اول که مراجعه می شود ویزیت اولیه پاسخگو نباشد اما حتما در دفعات بعدی و با توجه به نیاز سنجی و شناختی که کارشناس فروش ما روی فرد مخاطب به دست می آورد و همینطور سماجتی که کارشناس ما دارد ، حتماً نتیجه مثبت حاصل خواهد شد.
شما باید او را قانع کنید که این محصول برای او نیاز است و اگر نداشته باشد با چه چالشهایی رو به روست و این را نیز به عهده بازاریابان آموزش دیده و حرفه ای ما بگذارید.
نکته قابل توجه در مودر راستی آزمایی انجام کار :
تمامی بازاریابان ما با GPS کنترل شده که توسط شما نیز قابل رویت می باشد.
گزارش عملکرد نیز پس از هر بار گفتگو و مذاکره با واحد صنفی ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب هاي :
شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
امتياز محصول

نظر و کامنت
كد امنيتي